Stichting Kijk Heemskerk nodigt jonge kunstenaars uit voor een geweldige kans!

Ben jij een gepassioneerde kunstenaar op zoek naar een podium voor je werk? Dan zijn wij op zoek naar jou! Stichting Kijk Heemskerk organiseert boeiende exposities in het prachtige gemeentehuis van Heemskerk.

Voor onze eerstvolgende expositie, van begin augustus tot en met begin september 2023, zijn we op zoek naar jonge kunstenaars die hun creativiteit willen delen met het publiek. Of je nu schilderijen, sculpturen of foto’s maakt of een andere kunstvorm beoefent, we moedigen kunstenaars tussen de 15-25 jaar aan om deel te nemen. We willen een gevarieerde en levendige tentoonstelling creëren van (het liefst meerdere) kunstenaars die de diversiteit van artistiek talent uit Heemskerk en omgeving weerspiegelt.

Als je geïnteresseerd bent, klik dan hier om uiterlijk 10 juni het aanmeldformulier in te vullen. Uit alle inzendingen zullen we een selectie maken.

Wij kijken er naar uit om je talent te ontdekken of om jouw talent aan anderen te laten zien.

P.S. weet je ander jong talent? Deel dan s.v.p. dit bericht.