Live painting door Lars de Ruyter op zaterdag 23 juli (vanaf 12.00 uur) in het Gemeentehuis van Heemskerk.

Aanstaande zaterdag 23 juli zal Lars de Ruyter wederom bij zijn expositie Beestenboel aanwezig zijn, dit keer om LIVE te gaan schilderen! Je krijgt dan een inkijkje in hoe hij een schilderij maakt, al is dat deze keer spontaner dan dat hij normaliter doet. Maar dat is ook het leuke eraan, want hij heeft nog geen idee wat voor dier hij gaat maken!

De jongste onder ons kunnen ook lekker aan de slag! Er zijn beestachtige kleurplaten en blanco papier om een eigen Beestenboel te maken met potlood of stift en zo delen we een creatieve middag met z’n allen.

Ook is er een pop up winkeltje waar diverse formaten dierenprints (in envelop) en een aantal posterontwerpen tegen gereduceerde ‘Beestenboel prijzen’ te koop zijn. Van 12.00 tot circa 15.30 uur zal deze live demonstratie te zien zijn in het gemeentehuis van Heemskerk. De entree is gratis en u bent van harte welkom!!