• Dit evenement is voorbij.

Lustrum expositie Kijk!Heemskerk: Kijk! Laat zich zien.

22 september 2018 | 2:00 pm - 19 oktober 2018 | 9:00 pm

In het kader van het lustrum jaar tonen drie bestuursleden van Kijk!Heemskerk hun eigen werk tijdens de expositie Kijk! Laat zich zien.

Elly Tourney (bestuurslid Kijk!Heemskerk), van het Klein Atelier, werkt al twintig jaar met klei. Zij toont op de expositie haar project ‘Een jaar vol theepotjes’, ’tulp-objecten’, ’tulpenbollen’ en ‘vaas-objecten’.

Grete Wijte (bestuurslid Kijk!Heemskerk), van Atelier Steengoed, volgde van 1980 tot 1994 diverse opleidingen boetseren en beeldhouwen. Sinds een aantal jaar geeft zij cursus in beeldhouwen en boetseren in haar eigen atelier en bij Stichting Uitgeester Senioren. Grete haalt inspiratie uit alles wat vorm heeft: mensen, dieren, dingen, gebouwen

Onno Baljé (bestuurslid Kijk!Heemskerk) tekent al ongeveer 30 jaar. Hij volgde cursussen bij Ruud van Zon en bij Rob de Reus in Uitgeest. Baljé’s werk is kleurrijk, abstract en expressief.

Ook leuk om te lezen is dit krantenartikel

Begin:
22 september 2018 | 2:00 pm