Kijk, bewonder en verwonder

De stichting organiseert exposities met professionele kunstenaars.
Doel is om inwoners van Heemskerk en omgeving kennis te laten maken met kunst van een brede diversiteit en hoge kwaliteit. Exposities van kunstenaars uit de regio, de provincie of het hele land geven een impuls aan de beleving van kunst en cultuur in Heemskerk.

Het publiek maakt zo kennis met veel verschillende technieken, zoals schilderen en tekenen, beeldhouwen, fotografie, grafische technieken, videokunst, installaties en digitale technieken.

De stichting ziet het als een uitdaging om de Heemskerkers op zijn tijd te verrassen door de grenzen van huidige kunstvormen en kunstuitingen op te zoeken.

Wilt u vrijwilliger worden? Klik dan hier

Stichting Kijk! Heemskerk is opgericht in 2013 en staat ingeschreven bij de KvK onder nummer 57248710.

Het huidige bestuur bestaat uit:

Voorzitter: Hélène van der Veer
Secretaris: Ilonka Albers