Expositie-opbouwers gezocht

in Uncategorized

Stichting Kijk!Heemskerk organiseert 4x per jaar een expositie in de hal van het gemeentehuis. Om schilderijen te exposeren moeten er panelen uit de kelder gehaald worden en in de hal aan de pilaren bevestigd worden. Een expositie duurt een maand. Na het uitruimen van de expositie moeten de panelen weer teruggebracht worden naar de kelder.
Wij zoeken nog één of twee handige en sterke mensen die ons daarbij willen helpen.

De stichting Kijk!Heemskerk werkt met een gezellig team, waarmee een mooie expositie in het gemeentehuis wordt neergezet. De exposities worden bekeken door alle bezoekers van het gemeentehuis, de bibliotheek, het cultuurhuis en het serviceplein.

Heb je interesse? Neem dan contact op via info@kijkheemskerk.nl of bel naar Grete: 06-16405142.