• Dit evenement is voorbij.

Expositie Marten Fisher – Bij de vuurtoren

14 januari 2023 | 2:00 pm - 16 februari 2023 | 5:00 pm

De Heemskerkse kunstenaar Marten Fisher exposeert in het gemeentehuis van Heemskerk. Op zaterdagmiddag 14 januari presenteert Marten zijn nieuwe expositie ‘Bij de vuurtoren’. De Heemskerker heeft een aantal doeken speciaal voor deze gelegenheid gemaakt, waaronder het doek ‘Gemeentepils’. Hierop zie je het karakteristieke figuur dat op al zijn werken te zien is, zittend op een paardenkar met een biertje in de hand en met de dorpskerk op de achtergrond.

Om 14.00 uur wordt de expositie officieel geopend door wethouder Aad Schoorl. Aansluitend is er een borrel die voor iedereen toegankelijk is. Marten vertelt je dan graag persoonlijk meer over zijn werken. Kinderen kunnen zelf aan de slag om samen een kunstwerk te maken, ook dit kunstwerk zal de gehele expositie te zien zijn. De band Hike in the forest speelt live en Marten zelf (tevens bekend van zijn muziek) brengt ook zijn gitaar mee.

De expositie is georganiseerd door Stichting Kijk! Heemskerk en is van 14 januari t/m 17 februari 2023 te zien tijdens de openingstijden van het Cultuurhuis, Bibliotheek en het gemeentehuis.

Begin:
14 januari 2023 | 2:00 pm